راز پنهان در عکس پروفایل

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 7 / 2 / 1394

راز پنهان در عکس پروفایل

شما با نگاه كردن به عكس پروفايل دوستانتان مي توانيد سرنخ هايي از شخصيت شان در شبكه‌های مجازی پيدا كنيد. مطمئناً برای شما هم جالب است بدانید، دوستان و آشنایان شما در فضای مجازی چه عکس هایی بر روی پروفایلشان قرار می دهند، اما نکته جالب تر این است که اینگونه عکس ها، اشاره به شخصیت فرد می کند و نشان می دهد که چه نوع شخصیتی دارند و ویژگی خاص اخلاقیش چیست.
ما در اين گزارش، توضیح مختصری درباره شخصیت شناسی از روی عکس های پروفایل برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم تا بهتر بتوانید دوستان و آشنایان اینترنتی خود را بشناسید و حتی رابطه سالم تری با آن ها داشته باشید.

خجالتی‌ها كمتر عكس می‌گذارند
افراد كمرو و خجالتی این ویژگی‌شان را در شبكه‌های اجتماعی هم بروز مي دهند. این افراد معمولا از عكس واقعی خودشان كمتر استفاده می‌كنند یا تصاویرشان كاملا واضح نیست. علاوه بر این ممكن است ترجیح دهند به جای عكس واقعی خودشان، تصاویری از زیبایی‌های طبیعت را داشته باشند.

پرخاشگرها عكس غیرواقعی دارند
افراد بی‌ادب و پرخاشگر هویت واقعی‌شان را كمتر فاش می‌كنند و به همین دلیل، با نام و تصویر غیرواقعی در شبكه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند تا قابل شناسایی نباشند، بنابراین اگر فردی با هویت نامعلوم و بدون داشتن تصویر، قصد دوستی با شما را داشت، در پذیرش این دوستی محتاط باشید و این دوستی‌ها را به سادگی قبول نكنید.

مهرطلب‌ها زیاد لایك می‌خواهند
شخصیت مهرطلب در هر شرایطی به دنبال كسب مهر و محبت است و حتی در فضای مجازی هم این میل درونی‌اش را جست‌وجو می‌كند. چنین فردی از هر فرصتی برای جلب محبت دیگران بهره‌مند می‌شود. جالب است بدانيد وقتی عكس پروفایل فرد مهرطلب را لایك می‌كنید، به خواسته‌اش می‌رسد. احتمالا مهرطلب‌ها به دنبال عكس‌هایی از خودشان هستند كه منجر به ارتباط و تعامل بیشتر با افراد شود.
مثلا دیدن نظراتی از این دست كه كجا بودی؟ چطور رفتی اونجا؟ و... هم برای مهرطلب‌ها جذاب است. در مجموع هر عكسی كه تصور كنند اظهارنظرهای خوبی از آن دریافت می‌كنند، در صفحه اجتماعی‌شان دیده می‌شود. شاید این موضوع، به تامین نشدن نیازهای درونی آنها در زندگی مربوط باشد كه باید مورد بررسی قرار گیرد.

تنوع‌طلب‌ها راضی نمی‌شوند
حتما دیده‌اید كه بعضی از افراد در شبكه‌های اجتماعی، مرتب عكسشان را تغییر می‌دهند و هر روز با عكس تازه‌ای ظاهر می‌شوند، شاید یكی از دلایل این موضوع به تنوع‌طلبی فرد مربوط شود. تنوع‌طلب‌ها خیلی زود از یكنواختی خسته می‌شوند و دلشان می‌خواهد تصاویرشان را در قالب‌های مختلف به دوستانشان نشان دهند.

خودشیفته‌ها ژست می‌گیرند
به‌نظر می‌رسد افرادی كه برای عكس پروفایل شان لباس‌های شیك و گرانقیمت می‌پوشند، ژست خاص می‌گیرند یا به آتلیه می‌روند، در دسته افراد خودشیفته قرار دارند. این افراد از دیدن تصاویر خودشان لذت می‌برند و دل‌شان می‌خواهد چنین تصاویری در معرض دید عموم قرار گیرد. بنابراین هر وقت متوجه شدید كه یكی از دوستان مجازی شما مشتاق است مدام عكس‌هایی از این سبك را در شبكه‌های اجتماعی قرار دهد، نسبت به خودشیفته بودن او مشكوك شوید.

وسواسی‌ها به دنبال عكس ایده‌آل هستند
شخصیت‌های وسواسی بیشتر به دنبال عكس‌هایی هستند كه از هر لحاظ ایده‌آل باشد. به‌نظر می رسد این افراد بر اساس ساختار روانی‌شان، خواهان جلب‌ توجه و درخشش هستند. شخصيت هاي وسواسي، عكسی كه قرار است در صفحه شخصی و پروفایل‌شان قرار گیرد، باید از هر نظر بی‌عیب و نقص باشد.

افسرده‌ها حسی ندارند
افراد غمگین و افسرده هم كمتر از عكس‌های شخصی خوششان می‌آید. این افراد عكس خودشان را در شبكه‌های اجتماعی به نمایش نمی‌گذارند و اگر هم عكسی قرار دهند، كمتر مایل به تغییر آن هستند. افسرده‌ها نسبت به خودشان احساس قشنگی ندارند و از چهره‌شان لذت نمی‌برند. از تغییر، تنوع و تحول گریزان هستند. شاید هم عكس‌هایی را انتخاب كنند كه دورنما و پشت زمینه باز دارند و این تصاویر را به جای چهره خودشان قرار دهند. استفاده از تصاویر تیره و تاریك هم در میان افسرده‌ها رایج است.

قدرت‌طلب‌ها قیافه می‌گیرند
افراد مغرور و قدرت‌طلب به‌طور معمول عكس‌هایشان را با ژست و قیافه‌های خاص نمایش می‌دهند و دلشان می‌خواهد نماد‌های قدرت بیرونی را در معرض دید عموم قرار دهند. اگر با شغلشان به قدرت می‌رسند، ممكن است پشت میز مدیریت عكس بگیرند. شاید هم به مكان‌هایی بروند كه به آنها افتخار می‌كنند و كنار اتومبیل گران‌قیمت یا ویلای شخصی‌شان بایستند، حتی طرز نشستن آنها هم از این ویژگی‌شان حكایت می‌كند.

شلخته‌ها بی‌تفاوت هستند
برخلاف تصور خیلی از ما، ویژگی شلخته‌ها در فضای مجازی این است كه كمتر به عكس‌هايشان دست می‌زنند. آنها هیجان‌پذیر نیستند و شاید همان‌طور كه نسبت به نامرتب بودن اتاقشان بی‌تفاوت هستند، در مورد عكس‌ها هم نظری ندارند و خوب یا بد بودن این عكس‌ها برایشان مهم نیست.

(منبع: Yjc.ir)

 

 

 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: رایانه، تلفن همراه، اینترنت، خانواده و جامعه، ،
:: برچسب‌ها: تلفن همراه, شبکه های اجتماعی, پروفایل, شخصیت, شخصیت شناسی, اینترنت,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!